03 August 2008

Despre cum si cand si de ce

Duminica. O zi in care vazusem cum traiesc altii. In ultima vreme ma simt tot mai atrasa de tarile nordice. De fapt, intotdeauna i-am admirat pe locuitorii acestor tari. Nu o sa intru in chestiuni de politica, insa Finlanda importa lemn si isi pastreaza intacte padurile. Cheers, F.! Si oamenii... si petrecerile acelea minunate intre prieteni, petrecere pentru ca a venit vara, petrecere pentru ca e primavara, petrecere pentru "ca sa ne simtim bine and let's cook together", oamenii aceia frumosi, inalti si sanatosi, zambitori si imbracati cu un bun-gust pe care noi nu il vom avea nici in o mie de ani. E adevarul gol-golut. De ce nu ma mut in una din aceste tari?! Hmmm, cu putina imaginatie, am reusit sa am si aici o parte din viata de acolo. Si conteaza si prietenii, mai ales ei. Nu sunt multi, dar nu i-as schimba pentru nimic in lume. Azi am avut o dupa-amiaza cu ceai de portocale (da, ceai bun cumparat de la Carturesti, multumeeesc din nou, D.!), cu prajiturele cu ciocolata si cu cele mai bune prietene aproape.
Inca mai visez la locusorul meu, la coltul acela in care se vor aduna toate lucrurile minunate si in care as putea sa throw a party din cand in cand. Zambesti, nu? Stiu ca te-ar incanta o astfel de atmosfera. Poate intr-o buna zi...
Hmmm... ieri m-am uitat la Memento si la The Painted Veil. You have to... :p
Aaa, si am citit Talentatul domn Ripley... You don't have to..., dar va recomand sa....
Cred ca am cam uitat de la ce plecasem, nu prea am mai scris, se intampla asta ori de cate ori nu se intampla nimic mai putin fericit. So yes, I'm having a wonderful time! :)
Daca reusesc sa ajung si la Viena in septembrie, o sa fiu si mai fericita.
Am primit romante de la buna mea prietena L. asa ca mi-am adus iarasi aminte de copilarie si de televizorul alb-negru. ;))
Si mai nimic, poate ca ar trebui sa postez si niste poze cu lucrurile despre care vorbesc, insa nu le-am descarcat inca asa ca poate o sa existe one later edit.
Hmmm, inca o recomandare si promit ca ma opresc aici: Lykke Li-I'm Good, I'm Gone.

2 comments:

  1. vezi...ştiu eu de ce îmi place să vin pe aici din când în când: memento, viena, prieteni, copilărie şi multe dorinţe. Talentatul domn Ripley n-am citit, dar o s-o fac :)

    P.S: m-aş băga să comentez şi la postul de mai sus, dar poate nu-i tocmai momentul cel mai bun

    ReplyDelete
  2. :) L-am sters, m-am calmat mai tarziu. Viena... of... incerc sa gasesc o garsoniera de inchiriat, altfel nu stiu daca o sa mai am timp si pentru Viena. :(

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare