13 June 2012

ti-am prins degetele in palma. ti-am prins gustul. am prins mirosul pielii tale, mi l-am intins pe obraji. suntem mici, ascunsi in cea mai mica locuinta din lume. din guatemala nu ne vede nimeni cand ne imbratisam strans. visam pe-ascuns la spatii deschise. talpile noastre ating pamantul. ne-am inaltat, am cazut, ne-am inaltat. acum stam linistiti, ascultam tacerea pamantului. privim cerul si ne spunem ca e loc de bine. o secunda, apoi ne coplesesc iar toate. desculti. sa simti ca poti sa-ti odihnesti chipul in palma cuiva pentru o vreme indelungata. nu vreau sa pierd cuvintele. ne lipim secundele de piele, uneori in dosul urechilor. sa nu le vada nimeni si sa le stim doar noi.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare