07 June 2012

WOLF 25 - Fashion Picnic at Libraria Bastilia

M-am intors sau, mai bine zis, am reluat un traseu intrerupt acum trei ani de zile. Dar nu sunt eu daca nu creez. Mi-am ascultat inima din nou si bine-am facut, era un gol acolo pe care acum il umplu din nou. WOLF 25 (pe care il gasiti aici si aici) e un proiect fara deadline, un proiect cat o viata, cum imi place sa-l numesc. Si-o sa creasca, si-o sa tot creasca. Cineva acolo sus sau cineva care exista pretutindeni a facut sa-ncep cu dreptul, un semn in plus ca am ales bine si ca n-am voie sa renunt si sa-mi bat astfel joc de ajutorul care mi-a fost oferit.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare