11 April 2019

Ne-am plimbat, ne-am întors, a fost frumos


De spus înainte de toate că poza e cu o clădire din București. O clădire în care m-aș muta cu ai mei și acum, chiar dacă de-abia am despachetat. Deși poate-poate aș face ferestrele mai mari. Da, clar vreau ferestrele mai mari. După niște tortellini cu ricotta și spanac, sos de iaurt grecesc și usturoi, ne-am retrasfiecare cu munca lui. Am adormit bebele, acum scriu și mă gândesc la lista pe care am făcut-o azi, în mașină, pe drum. Cu tot ce vreau anul ăsta, cu tot ce ține de muncă. E o fărâmă de om. E mare, pentru un an și două luni, dar eu o văd mică-mică. Bebe mic. Și de-asta uneori iese la iveală din mine o mamă care vrea să-și protejeze puiul de orice, cu orice preț. Chiar și de plânsul care o podidește când dă de cimeva care nu-i place. Deși e super prietenoasă, sunt unii oameni care nu îi plac. În general unii bătrâni sau oamenii (bărbații) care nu știu să îi vorbească. Sau poate e ceva legat de chipurile lor. Sigur există o explicație clară, n-am căutat. Mă gândesc că o atrag, ca pe noi, chipurile luminoase, tinere, zâmbitoare.
Spuneam de muncă. Proiecte și proiecțele și tot îmi vin tot felul de noi planuri în minte și trebuie să mă bat singură peste mână ca să nu mai notez nimic până nu le fac pe astea fiindcă pe urmă nu o să mai fac nimic. Și oricum mi se pare că timpul zboară. Dar momentul potrivit e acum. Peste câțiva ani cred că o să mi se pară că acum aveam timp. Și am, vreo 3 ore pe zi în care stau lângă ea, după ce p adorm, e timpul meu în liniște, e foarte, foarte bine. Citesc, cel mai adesea e-book-uri. Acum am recompus raftul de necitite, iar în weekend am făcut cadou 10 cărți, organizând un mic “Blind date with a book” în cadrul unui eveniment despre cu totul altceva. Dar a fost fain.
Am umblat zilele acestea prin SH-uri (și cu ce minuni m-am ales!) și am început două cărți noi (dar vechi, luate din târg cu 1 sau 2 lei): “Corigent la limba română” de Ion Minulescu (așa și-așa) și “Ce e nou în femeie” de Dr. Milcoveanu Șerban, până acum, stranie și interesantă, mai ales ca structură. Multe trimiteri la alte opere din literatură, micro-eseuri, spune subtitlul. Vom vedea.

Visez la o baie cu spumă deși sper să rabd mai mult de 10 minute și să nu mi se maopară că pierd din timpul. Să mă relaxez fără ceas. Și nici nu fac cât aș vrea, cred că mai mult îmi învhipui că sunt tare ocupată. Se anunță weekend plin, sper că fără ploaie.

E aproape 5, cana de ceai e pe sfârșite.
Noapte bună, copii!

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare