08 September 2008

Ganduri albastre...

"Poate ca toate intrebarile acelea nu isi aveau rostul, poate m-am lasat influentat de cei care nu erau in stare sa ma inteleaga, poate mi-a pasat prea mult de ce credeau niste simpli straini, poate ca am gresit... Dar m-am gandit tot timpul daca toate astea aveau sa duca undeva...Pana la urma, eram al tau. Nefericit si aproape mereu singur, dar eram al tau. Iar acum nici nu indraznesc sa revin. Ma simt ingropat atat de adanc incat chiar daca as sapa intreaga noapte, nu as iesi la suprafata. Nu ar fi trebuit sa imi pese, nu-i asa? Acum stiu asta, dar imi este aproape imposibil sa ma intorc..."
(Ganduri albastre)

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare