10 September 2008

Make me angry

Ti s-a intamplat vreodata sa iti fie dor de propriile lacrimi? Aproape ca imi pare rau ca nu mai pot scrie despre mine. In ultima vreme, ascultand povestile oamenilor din jurul meu, mi-am adus aminte cat de vicleana este iubirea. Nu cred insa ca am gasit cuvantul cel mai potrivit, dar stiu sigur ca din cauza ei ajungem sa luam cele mai nesanatoase decizii. Desigur, unii cred ca dragostea e plamadita din agonie si extaz. Si cei care mai trec pe aici din cand in cand stiu prea bine ce cred eu despre iubire asa ca nu mai are rost sa spun din nou. E un post pe care nu il simt, dar il scriu. Nu inteleg de ce ne facem rau singuri, de ce lungim la nesfarsit acea stare de rau desi stim ca sfarsitul va fi unul care ne va face sa ne prabusim. Si pentru ca in aceasta perioada nu ma inspira nimic, nici macar muzica, cred ca trei puncte de suspensie ar fi sfarsitul perfect...

1 comment:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare