23 October 2008

I'm taking my chillpills, honey, why won't you take me home...

Problemele noastre ni se par intotdeauna cele mai mari, cele mai teribile, cele mai cele. Uitam mereu ca exista probleme mult mai grave si ca ar trebui sa fim recunoscatori ca suntem bine si ca atata timp cat suntem sanatosi, le putem face pe toate. Nu stiu insa daca nu cumva de la aceste mici probleme adunate ajungem sa ne imbolnavim. M-am trezit cu o stare ciudata... nu stiu daca se numeste anxietate, poate e doar nepoata ei. In the end, o sa fie bine...
In alta ordine de idei, va anunt ca mai am un picut si termin Povestirea Cameristei. Azi nu am chef de ghilimele. Sunt anti-ghilimele. Dar numai azi. Bun. Si il voi lua pe nenea Proust cu mine la o plimbare cu metroul. Mai tarziu cred ca il voi duce in parc. Ba nu, e cam frig azi. Il voi duce iarasi la un ceai. Chiar, de ce nu fac si abonamente la Carturesti? Abonament de ceai, pentru ceai, cu ceai.
Intr-o ordine diferita fata de prima ordine de idei, vreau si eu un gummy bear (nota redactorului: autoarea se refera la un eventual iubit) numai al meu. Lui sa ii spun ce ma framanta, iar el sa disimuleze empatia. Pe el sa il enervez cu problemele mele, iar el sa ma ia in brate in timp ce, peste umarul meu, ar urmari interesat emisiunea la care se uita inainte sa il intrerup eu. Dar ar fi acolo. Poate acest gummy bear vi se pare egoist, dar nu. Ar fi un gummy bear puternic si inteligent, un gummy bear verde sau galben, un gummy bear care nu s-ar teme de nimic asa cum fac eu. Un gummy bear care m-ar ajuta sa traversez strada la brat, la 80 de ani. Acesti gummy bears nu exista, dar nu ar fi dragut sa am si eu unul?!
De mentionat ca am intarziat la un curs important scriind acest post.
De retinut ca acum zambesc. Scrisul ma face sa zambesc si ma elibereaza de fiecare data. Si cred ca Verde Ursuz va exista atata vreme cat voi exista si eu. Am aici doi ani din viata. Nu sunt sigura, dar pana acum, imi par cei mai frumosi ani.
Sa aveti o zi frumoasa si linistita!

p.s. "gummy bear"-ul a fost inspirat de Irene desi in postul ei, a gummy bear era un gummy bear.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare