17 December 2012

mai e mult pana acasa?

sursa

cand faci lucruri pe care parintii tai le faceau cand tu inca erai mic (sa-ti mobilezi casa, de exemplu, sa alegi gresie, faianta, sa dai indicatii precise doar ca sa vezi rezultate imprecise) inveti trei lucruri: sa ai si mai multa rabdare (desi credeai ca anul asta ti-ai atins limitele), sa ceri si mai mult si sa devii si mai exigent cu oamenii. vrei gresie de calitate, vrei oameni de nota zece. si asa cum stii ca e o diferenta intre faianta de 20 lei/mp si cea de 70 lei (fara sa mai fie vorba de snobism), stii ca si intre oameni e o diferenta cand vine vorba de valorile pe care si le-au pus in cui. in orice caz, alegi intre faianta, alegi si-ntre oameni. lasi in magazin ce nu-ti trebuie si lasi deoparte oamenii cu care nu vrei sa-ti bati capul. nu pui faianta ieftina fiindca o sa-ti crape. nu-ti bati capul cu oamenii ale caror principii iti displac fiindca stii ca peste un timp o sa-ti creeze un sentiment egal cu cel in care intri in baie si vezi ca ti-a crapat faianta.

baia renovata in intregime e un lucru pe care l-am bifat anul asta, pe ultima suta de metri. am tras de mine si de alti oameni, am rearanjat prioritatile si mi-am propus ca abia acum sa fiu mai putin exigenta cu bugetul si sa ma axez mai mult pe cadouri pentru oamenii dragi.

mai sunt insa multe de facut, iar o biblioteca similara celei de mai sus e unul dintre ele. despre oameni, concluzii, lectii, in episodul urmator. legat de casa, cert e ca linistea si bucuria de a fi facut asa ceva prin propriile forte, prin eforturi depuse luna de luna, nu se dau la schimb pe nimic.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare