16 March 2019

azi, bucurie mare

azi, bucurie mare. printre altele, mi-am găsit cărţile la humanitas kretzulescu. amândouă. eram cu pitica în braţe, abia trezită din somn. m-am simţit un pic mai scriitoare, se poate (?!). m-am bucurat, e drept, m-am bucurat să fiu acolo, pe raftul de literatură română, tocmai acolo unde nu credeam c-ajung. şi-mi tot amintesc cum eu sunt de-abia la început, dar că trebuie să scriu şi să scriu şi să scriu. aşa că, iată, să revin pe blog nu a fost o idee chiar rea, observ şi că au crescut vizualizările deci mai există câţiva cititori pe aici. azi a fost o zi cu soare, cu plimbat bebelina între noi (merge singură acum), cu expoziţie, cu Brauner, Corneliu Baba, Jules Perahim (îl iubesc!), Tonitza, Ciucurencu şi mulţi alţii. apoi prânz într-un loc nu neapărat preferat, dar cu mâncare întotdeauna bună, deci cumva preferat, apoi dulce la Camera din faţă unde am prins în sfârşit loc, apoi într-un final după mult mers pe jos am ajuns şi la kretzulescu unde am văzut minunea. amuzant a fost că erau atât de înghesuite cărţile încât n-am putut să extrag niciunul dintre exemplare. aşa de tare le-am mai înghesuit doar eu în biblioteca de acasă pentru ca ea să nu le mai scoată de pe raft şi să le mai roadă (a ronţăit cu succes două exemplare din Eminescu, al doilea luat ca să-l înlocuiască pe primul, n-a sfârşit nici acela cu bine).
cam atât despre azi fiindcă a fost frumoasă. ieri am cumpărat un volum de elena vlădăreanu. bani. muncă. timp liber. oare am scris? cum uit!!! minunată carte, frumoasă îndrăzneală.


noapte bună, copii!

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare