03 October 2009

de când mi-am zis că am timp, s-a dovedit că am timp.

hello.
hello.
totul e un joc de priviri, la urma urmei nici nu avem nevoie de altceva.
am cunoscut un om care se aştepta să îl cert ca pe un copil mic şi atunci când nu l-am certat, nu a ştiut cum să reacţioneze. unii oameni mari sunt copii în stofă de calitate, cu cravată sau papion. înăuntru se ascunde însă un copil care nu ştie ce să facă aşa că aşteaptă ca cineva să îl certe pentru ceva ce nu a făcut. aşa o să ştie ce trebuie să facă de fapt.
aşa ne dăm seama dacă noi am crescut sau nu.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare