01 January 2014

2014

am descoperit, pe final, lucruri pretioase despre mine. pe care acum le iau mai departe, in 2014. si nu le mai uit fiiindca e ca iubirea din ultimele cateva luni. inveti sa o simti pentru tine, pentru trairi, pentru oameni. nu se uita, ci se invata. devine mai buna, mai blanda, si-ti dai seama ca e infinita. netarmurita. ca iubesti si ca poti sa iubesti si dupa ce ti-ai propus sa iubesti mai putin. ca nimic nu te face mai frumos decat iubirea. ca daca te incrunti, te incrunti la tine, nu la altcineva. si continui, cateva ore mai tarziu. trecem prea usor peste unele lucruri. parca ne-am obisnuit sa ridicam din umeri. nu stiu, nu cunosc, n-am fost eu. dar am fost noi, am cunoscut, am spus. si nu renunt. incep asa ini 2014, cu gandul asta. ca la unele lucruri nu ar trebui sa renuntam asa de usor. ca la oameni nu ar trebui sa renuntam. ca atunci cand ai inima deschisa, incap multe schimbari si incape multa rabdare. si anul asta incepe cu un astfel de gand. si cu mult drag, cu mai mult drag decat mi-a fost dat vreodata sa simt. pentru ceea ce unii oameni pot fi. si cu increderea ca noi putem fi altfel, putem fi mai buni. nu cred ca exista cineva acolo care are planuri mai bune pentru noi. cred ca fiecare lucru din prezent are legatura cu ceva din viitor, in mod firesc. si vreau ca prezentul asta sa continue. nici nu mi-am pus dorinta la miez de noapte, am si uitat-o. cred ca a fost o propozitie simpla, fara sens. m-am gandit ca noi, ca oameni, trebuie sa ne cunoastem bine si sa nu ne temem. si mai cred ca anul asta o sa fie magic, oricat ar suna a Disney. dar cred ca o sa fie asa. fiindca numai in ultimele luni am vazut cum lucruri bune cresc sub ochii mei. si vreau sa continue. de data asta nu mai renunt. ganduri bune in noul an. sa credeti in voi. si sa aveti rabdare. multa.

2 comments:

  1. mereu citesc cu drag ce scrii, pentru ca de multe ori ma regasesc si eu in cuvintele tale, dar acum...acum m-ai facut sa-mi dea lacrimile. dar e de bine. :)
    un an plin de caldura in suflet iti doresc! >:D<

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult, chiar daca scriu pentru mine, imi prind bine astfel de semne. si ma bucur ca ai primit un mesaj de bine, si nu unul care sa te intristeze. cu incredere, tot inainte! un an minunat iti urez! :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare