04 January 2014

grow

nick knight
The problem is that we think we have time. - Buddha

anul asta trebuie sa fie despre munca. nici nu pot sa descriu cat de bine stiu ca voi creste prin mai putin scris despre ceea ce simt. actiunile sunt mai importante. mult prea importante. dar n-a fost nimic gresit in faptul ca am scris. am facut ceea ce am simtit ca trebuie. dar e un an al muncii. si e un an in care voi continua sa fac ceea ce am inceput in ultimele luni. sunt trepte pe care urcam in viata asta. si am urcat multe, am urcat trepte pe care pana acum nu mai urcasem. trebuie sa-ti urmaresti progresul. trebuie sa fii constient de lucrurile care s-au imbunatatit in viata ta. cum altfel sa stii ce trebuie reparat, ce trebuie schimbat?

si pentru toate acestea e nevoie de multa munca. pe toate planurile. :)

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare