14 March 2014

sunny




Largo do Carmo, Portugalia

Ar trebui sa fie suficient soarele in unele zile. Am obosit si-as vrea sa plec departe, dar ma surprind si eu, in aceasta dimineata, gata sa o iau de la capat, cu aceeasi hotarare: nu ai ce sa faci, trebuie sa gasesti solutii in contextul actual, trebuie sa cauti binele printre toate lucrurile care par sa nu functioneze, trebuie sa le faci sa mearga.

Daca as pleca totusi, daca as fugi, daca as lasa totul aici si-as indrazni sa o iau de la capat in alta parte, as merge probabil in Lisabona, oras in care inca n-am ajuns, dar care imi promite soare, mult soare.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare