22 May 2012

aiurea-n tramvai

stii ca m-am pierdut? am inceput, uite, sa nu mai scriu pentru nimeni, nici macar pentru mine, iar eu am crezut dintotdeauna ca e bine sa scrii macar pentru o persoana. m-am pierdut in randuri goale, in cuvinte seci, aruncate la-ntamplare. si nici macar. macar de-ar fi fost acolo o ironie consistenta, ca un desert din care sa poti musca.

azi trebuie sa fie o zi plina de munca. sunt prea multe ganduri si multe dintre ele parca nici nu sunt ale mele. e o liniste pe care trebuie sa o gasesti in mijlocul haosului, in tine, atunci cand esti in mijlocul unui vartej.




No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare