04 July 2014

Sugar & Spice




Iti promit ca de data asta las teama si neincrederea deoparte. Iti promit ca EU o sa dispar in vreme ce voi sti sa fiu EU in alta parte. Iti promit ca voi sti sa te vad cu adevarat si sa ma astept la ce e mai bun de la tine. Iti promit ca o sa-mi uit fricile si o sa inteleg ca nu au nimic de-a face cu mine.

Iti promit ca o sa ma ascult si nu voi mai gresi asa cum am facut-o de atatea ori. Iti promit ca acum stiu mai multe si acum ma pun pe mine pe primul loc. Iti promit ca am invatat sa iubesc altfel si ca stiu ce conteaza cel mai mult acum.

Promit sa ma feresc de greseli, chiar daca nu promit ca o sa pot controla ce simt. Promit sa pastrez insa un echilibru, promit sa nu mai uit de mine, sa nu uit nici de tine, promit sa fiu altfel decat am fost, promit sa fiu cu adevarat eu.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare