02 July 2008

What the flip?!

Antitrust here.
Scuze ca am sters postul cu tot cu commentul tau, dar din anumite motive personale am simtit ca e mai bine sa nu il las acolo. Promit insa ca pe acesta nu il voi sterge si uite, o sa iti raspund tot aici la intrebarea adresata acolo. Nu scriu in fiecare zi, uneori nu scriu cate 3-4 zile la rand, dar alteori scriu si cate 2-3 posturi pe zi.
Azi scriu din nou pentru ca minciuna a avut grija sa imi aduca aminte cat de mult o detest. Oameni buni, minciuna are picioare scurte. Urasc minciuna, ipocrizia si lasitatea. Pe mine ma da sinceritatea afara din casa. E lucrul din cauza caruia am suferit cel mai mult si de fiecare data cand mi-am deschis sufletul. Dar nu ma invat minte niciodata. Pentru ca asa am fost construita: sa fiu sincera, sa pastrez cu sfintenie secretele altora, sa ma gandesc la altii inainte de mine si sa sufar atunci cand altii, profitand de sinceritatea mea, ma ranesc. Nu pot sa ma schimb. Nu pot sa devin mincinoasa si superficiala peste noapte. Nu pot si nu vreau. Azi nimeni nu mai apreciaza sinceritatea, dar nu renunt. Nu o sa cred ca e un defect. E o calitate. Nimeni nu mai apreciaza cuvintele spuse din inima, toti pun pret pe frumusetea fizica, totul trebuie sa fie perfect, totul trebuie sa functioneze ca la carte. Nu pot sa nu simt. Cand ma bucur, ajung in al noualea cer. Cand e invers, va imaginati. Simt totul la maxim. Intr-un fel e bine, dar din alt punct de vedere e rau. Hmmm, uite cata sinceritate intr-un singur post. Faceti ce vreti cu ea, mi-am deschis sufletul din nou.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare