25 April 2013

doar o stare sau... this is it?

ma cunosc prea bine ca sa stiu ca atunci cand incolteste o idee de acest fel, va continua sa creasca si sa creasca pana cand o sa spun ca e de ajuns. numai ca acum e prima etapa in care parca trebuie sa pun prea multe lucruri in balanta. si atata haos n-am mai cunoscut de mult. si nu stiu ce e mai bine. nu-mi aud nici inima dincolo de vocea ratiunii care ma sacaie. da, ma sacaie fiindca eu cred ca uneori ratiunea trece dincolo de ce e etic. si mai cred ca alteori inima pierde fiindca e prea fricoasa. si acum am o voce a ratiunii pe care nu vreau s-o ascult si o inima prea fricoasa. doi factori cu care nu prea pot sa ma inarmez si sa plec la drum, nu-i asa?

sfaturi? cred ca un singur om pe lume ar sti ce sa-mi spuna. numai ca stiu deja raspunsul. doar ca nu stiu daca are dreptate.

pana la urma, tine de asumarea responsabilitatii. fiindca daca ceva nu-ti prieste, daca simti ca nu ai crescut suficient, iti asumi responsabilitatea pentru schimbare. e ceva mai complicat de-atat? sigur, procesul e complicat in sine. dar se spune ca ce nu te omoara te face mai puternic. si asta sigur nu o sa ma omoare. si I'm stepping out my comfort zone bla bla.

numai ca nu stiu daca e cea mai buna motivatie. uf, of, uf. impresii, pareri?

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare