14 May 2008

MY 21

Cu ce sa incep eu oare?! Am avut o zi plina si foarte lunga (asta pentru ca m-am trezit la 5.34... si de nervi ca era asa de devreme nu am mai reusit sa adorm...). Se pare insa ca e adevarata zicala despre cei care se trezesc de dimineata... Azi am colindat prin Bucuresti si m-am bucurat de o zi foarte frumoasa. ;) Multumesc tuturor pentru urarile de bine, va doresc si eu tot ce e mai bun si mai frumos! :)
Nu ma simt ca un om major pe plan international. Hmmm, now we can go to London and get drunk. Upiii...
Sa o luam altfel... hmmm... peste 10 minute nu va mai fi ziua mea...
Azi: facultate, inghetata si pranzul cu mama, facultate, creme brule (cu accentele de rigoare, invizibile din motive tehnice) cu doua prietene, premiere concurs Condom-a-porter (I went there to cheer for a friend of mine), prezentare de moda Carmen Secareanu, cocktail de cocos care numai mie mi-a placut, sushi, plimbare pe Victoriei si in final tramvaiul 21.
As fi scris poate mai mult si mai altfel, dar nu-mi vine nimic simpatic in minte. A fost o zi frumoasa, cam asta este ideea. Imi pare insa rau ca nu am mai ajuns la film: Persepolis.
Vineri insa voi merge la "Femeia marii" la TNB. :)
Of, ce post aiurea... mii de scuze, in noaptea asta nu sunt decat un simplu om. Older than yesterday. :)

4 comments:

  1. ah, si sunt cutios. unde ai fost la sushi? eu am icnercat la sushi point, la unirii, e bun, dar parca nu e destul de autentic.....

    ReplyDelete
  2. :)) la un cocktail la Muzeul de Arta :p

    ReplyDelete
  3. Ups.."la mulţi ani" întârziat :D Heh..nu te scuza pentru post. E simpatic el aşa. Şi eu am unul asemănător scris de ziua mea..Însă, e scris înainte de ieşirea de seară cu all the fun included, şi pare destul de trist:)))) Oh..şi..ţin să remarc şi eu "sushi" :O Am mâncat doar o dată, la un Global Village, dar mi-a plăcut mult. And then, Tramvaiul 21 la 21 de ani. Well...isn.t that nice? ;)

    ReplyDelete
  4. Dap. :) Si am primit chiar un tramvai de ziua mea. :D

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare