13 May 2008

Nimic interesant


Trebuie sa imi fac ordine in muzica. E multa si imprastiata si am observat acum ca am printre multe alte categorii si doua foldere cu acelasi scop, doar ca unul se numeste "primite", iar celalalt "received". Where's the sense in that?! Si mai trebuie sa multumesc unor oameni pentru minunatele piese din aceste doua foldere. :) Nu mai stiu cui si pentru ce piese ar trebui sa multumesc fiecaruia, asa ca va fi un multumesc general.
Si acum o sa credeti ca sunt cea mai nehotarata fiinta din lume: m-am hotarat sa nu mai renunt la modulul respectiv. Sau should I say ca... pe baza argumentelor oferite de toti cei cu care am discutat, am decis sa... Pai uneori sunt toti nebuni si doar noi avem dreptate, dar de data aceasta parca ei aveau dreptate. Oricum, timp pentru ceai se gaseste intotdeauna. :)
Si alte lucruri minunate din lumea lui Verde Ursuz... toate ofertele si colaborarile minunate (sau cel putin aparent minunate) apar atunci cand intru in sesiune sau cand plec acasa pe timpul verii. :)
Altceva... hmmm... am pus ochii pe un Nikon D40 asa ca in curand, sper, o sa imi ocup timpul si cu el.:)
Azi a fost foarte cald. :)
Azi am citit 100 de pagini din "Prada" a lui Zola. :) (As fi citit mai multe, dar din motive de scris mic si inghesuit, trezit la 5.45 si cursuri de la 8, am renuntat si am parasit incinta bibliotecii... mai ales ca la BCU stiti si voi cum e... Se vede tot cerul si parca era prea senin ca sa stau inchisa acolo... )
Cate fete zambitoare pe aici... :)
Da... si maine e ziua mea. :)
:)
P.S.
Acolo in poza este Verde Ursuz. Ma rasfat. Maine o sa fiu mai inteleapta decat azi. :)

6 comments:

  1. aaa păi La Mulţi Ani dacă azi e ziua ta. păi zi aşa ca să comandăm soare, ştii...pemine trebuie să mî anunţi înainte să apuc să pun capul pe pernă...că după aia nu ştii cum mă trezesc şi tun şi fulger :D
    La Mulţi Ani! să fii sănătoasă şi fericită.

    ReplyDelete
  2. BCU proud user too:>
    sala 5-6 si in curand si 4 :>

    ReplyDelete
  3. @ o picatura: Multumesc! :) Ok, data viitoare o sa te anunt din timp, dar vad ca azi te-ai descurcat bine, a fost frumos toata ziua! :)
    @luci: BCU sala 4 si 5. Ce e la 6?

    ReplyDelete
  4. lasala 6 e fizica/matematica/economie
    ma obisnuisem sa merg acolo....

    ReplyDelete
  5. Haha..eu doar pe la BCUT(imişoara) îmi duc veacul..asta e :P Şiiiii....acuşi îmi vine Nikon'ulD40x comandat :) Ce fericite om fi noi. youpi!

    ReplyDelete
  6. eh, eu mai am un picut de asteptat, dar oricum... soon... ;)) :D

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare