17 May 2008

De ce in unele dimineti nu mai iubim noi Bucurestiul

Am renuntat la campania "De ce iubim noi Bucurestiul". Adversara ei, aparuta cu un an mai tarziu, iti aduce aminte toate neregulile de care te impiedici in fiecare zi. Sari peste bordurile care sunt inlocuite tot timpul, desi sunt intr-o stare perfecta, si mai-mai sa cazi intr-o groapa facuta in trotuarul abia turnat luna trecuta pentru ca abia acum si-au dat seama ca ar trebui schimbate niste tevi. Uneori se sapa, se scoate pamantul si se inlocuieste cu nisip.(?!)
Azi-dimineata am plecat la 8 din Regie si am ajuns la 10 in Colentina pentru ca in weekend troleul 66 nu circula (pe principiul "suntem inghesuiti in timpul saptamanii, sa ne sufocam si in timpul weekendului!"). Singura speranta ramasese, desigur, tramvaiul 21, dar supriza mare, se lucra la linii. :| Asa ca plimbandu-ma din statie in statie am luat pana la urma 667, singurul mijloc de transport valabil. Ma gandeam ca ar fi dragut sa existe din nou birjari. Va jur, m-as plimba numai cu trasura.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare