15 September 2009

am observat

că oamenii cei mai puternici sunt şi cei mai slabi. am observat că unii oameni nu pot să spună "nu" şi atunci alţi oameni vor profita din plin de naivitatea celuilalt, am observat că uneori nici măcar nu sunt recunoscători. mai ştiu că uneori oamenii cu cei mai mulţi prieteni sunt şi cei mai singuri şi mai ştiu că doar atunci când casa rămâne goală îşi dau seama că în realitate nu au pe nimeni. am observat că oamenii cei mai încrezători nu au uneori curajul să iasă din casă şi când o fac, merg cu privirea în pământ. am observat că oamenii cei mai vorbăreţi şi-ar dori cel mai mult să îşi găsească un moment de linişte. şi mai ştiu că oamenii cei mai frumoşi pot fi uneori cei mai urâţi, iar cei mai naivi pot fi uneori şi cei mai răi. şi cam atât, mai am destui oameni de cunoscut.

2 comments:

  1. Anonymous23:40

    Încercarea de-a părea altceva decât ești poate determina lucrurile și stările astea. Vrei să pari cel mai sociabil și mai comunicativ, prin urmare ești mereu acolo unde se discută ceva important, deși în realitate îți dorești să se termine odată infernul acela de păreri, întrebări și prea mulți oameni în jur.
    E foarte adevărat ce spui tu aici, dar nu se prea poate schimba din afară :)

    ReplyDelete
  2. într-adevăr, schimbarea trebuie să vină din interior. şi suntem, în anumite momente, cu toţii la fel.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare