13 September 2009

Când cafeaua rămâne uitată pe aragaz

Încet, buzele noastre se vor transforma într-un singur cuvânt: plăcere. Nu iubire, nu dragoste, ci plăcerea de a descoperi fiecare parte din trupul tău. Încet, voi muşca din tine câte o bucată de piele fină, îţi voi frământa muşchii abdomenului, îţi voi lua chipul în mâini şi mă voi afunda în sufocantul sentiment al acestei plăceri fireşti. La fel de încet, mă vei strivi sub greutatea corpului tău, îmi vei strânge mâinile cu atâta putere încât mă voi teme că o să le rupi, iar tu, cititor, îţi vei ascunde chipul în palme de ruşine, dar vei privi printre degete, dorindu-ţi să fi scris ceva mai mult.



Parov Stelar - Tango Muerte
Asculta mai multe audio Muzica

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare