15 September 2009

Everything is a matter

of luck or bad timing.

răbdarea nu a fost niciodată punctul meu forte. iar acum aproape că sunt pe punctul de a lua o decizie cât se poate de greşită. o conştientizez, îi văd toate părţile rele, dar o accept ca şi cum nu aş mai avea alte opţiuni. aproape că mă atrage prin faptul că e greşită din toate punctele de vedere. pentru că un singur pas m-ar trage în jos, pentru că nu ar fi nevoie decât de câteva clipe şi totul s-ar duce de râpă. pentru că mi-aş călca în picioare principiile. pentru că nu aş mai fi eu. şi totuşi, unele lucruri ţin numai de noi. dacă aş lua această decizie, ar fi în totalitate vina mea. şi aş vrea să îmi păstrez capul pe umeri şi să rămân aceeaşi. doar ca să pot merge mai departe susţinându-mi şi până acum convingerile. înainte de a-i minţi pe ceilalţi, m-aş minţi pe mine de fiecare dată. şi asta nu înseamnă decât un regres continuu. cine-ar fi crezut că o decizie poate declanşa o adevărată avalanşă de consecinţe neplăcute? am aici argumente suficiente pentru a mă preface că nici nu mi-a trecut prin cap aşa ceva. aşa că o să închid un singur ochi, celălalt o să vegheze să nu dau greş. am uitat deja ce decizie greşită mă pregăteam să iau.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare