22 September 2009

Un zâmbet, o zi

M-am trezit zâmbind. Urma o luptă cu birocraţia. În alte zile aş fi ajuns acasă nervoasă şi obosită, supărată de stat la cozi şi alergat prin tot Bucureştiul. Am reuşit însă în exact o oră şi douăzeci de minute să printez nişte cereri lângă Universitate, să legalizez un act pe bulevardul Elisabeta, să plătesc nişte taxe pe Calea Victoriei şi să depun alte acte la Ministerul Justiţiei (lângă Casa Poporului). Nu am zburat, am mers pe jos şi am zâmbit continuu.

Iar acum o să dau o fugă până la Cărtu ca să văd dacă pisica pătrată mai e acolo. Şi printre cărţi şi muzică bună, o să citesc şi-o să citesc şi-o să citesc...

Currently reading:
The Catcher in the Rye-J.D. Salinger
Meteorii- M. Tournier

Şi mai târziu, o să fiu aici (dacă vă place Alexandrina Hristov, ne vedem la Hilton). :)

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare