10 February 2011

acolodincolodincoaceinimamibatetaresinumidapace



uneori am impresia că o să mi se oprească inima.
adeseori am impresia că o să mi se oprească inima.
din ce în ce mai des am impresia că o să mi se oprească inima.

nu m-a ajutat că mi-ai trântit uşa în nas odată cu un somn uşor supărat.
m-a ajutat când un nenea rinpoche a spus că ar trebui să fim recunoscători pentru că nu ne-am născut furnici. faptul că suntem oameni e doar o întâmplare. să ne bucurăm de acest dar.

şi să găsim o cale să facem curat lună în interior.


3 comments:

  1. este atata luna cat este soare in ea

    ReplyDelete
  2. i loved your bloggg,so much interesting things! :)
    cheers!
    Martha ;)

    ReplyDelete
  3. @s: o sa-mi desenez un soare ca sa stiu ca luna nici nu s-ar vedea daca nu ar exista mereu soarele. asta ca raspuns la ce te intrebasem mai devreme.
    @Martha: thanks, happy to have u here!

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare