09 February 2011

două luni



apoi iar şi iar şi iar. două luni până am simţit că mă prăbuşesc. asta era linia de plutire. ştiu, am cunoscut-o. a durut de fiecare dată. mâinile. gâtul. două luni şi am ştiut că am luat o decizie greşită.

două luni şi-am început să cad pe zi ce trece. câteva zile de meditaţie, dar îţi rămân vânătăi. vânătăi care dispar mai greu, dureri de cap şi cearcăne.

"Bulimia nervosa is an eating disorder characterized by restraining of food intake for a period of time followed by an over intake or binging period that results in feelings of guilt and low self-esteem. The median age of anset is 18. Sufferers attempt to overcome these feelings in a number of ways. The most common form is defensive vomiting, sometimes called purging; fasting, the use of laxatives, enemas, diuretics and over exercising are also common".

Dau afară răul. S-au schimbat multe, dar nu în bine. Ar fi trebuit să fiu recunoscătoare, şi nu sunt. Ar trebui să văd şi eu ce văd ceilalţi, şi nu văd. Ar trebui să am încredere în oameni, şi nu am. Ar trebui să-mi pese, şi nu-mi pasă.




du-te, răule, du-te.

de azi găsim soluţii. împreună.

bunicule, să te faci bine.


may all good things come to all of you,

mih.

6 comments:

  1. hey, welcome back :).. stay strong! better days are yet to come

    ReplyDelete
  2. Bine ai revenit, we missed you!! >:D<

    ReplyDelete
  3. i hope you'll have lovely welcome back! :)

    ReplyDelete
  4. Frumosul invinge pana la urma !

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare