11 September 2014

ce iubesc zilele acestea




diminetile
senzatia placuta pe care o ai cand mergi descult pe parchet
dansul
faptul ca mi-am luat din nou tuburi de vopsea. poate ca intoarcerea la pictura e o idee buna (dar nu inca)
vinul alb, sec
serile cu mancare indiana intr-o garsoniera minunata si cu o energie extraordinara, din Dristor
gandul ca schimbarea e buna, ca schimbarea se va produce
indrazneala
linistea
golan - promises
faptul ca trebuie sa pandesc masina de spalat sa nu plece din garsoniera atunci cand isi face rotatiile
cartile cumparate ieri de la un anticariat
sfertul de dogville vazut aseara
faptul ca l-am descoperit pe olivier assayas
munca pe care o am de facut
nelinistea ca trebuie sa scriu un text mare pentru care se apropie termenul limita
o prietenie noua, relativ recenta
lumina din camera
amintirile din aceasta vara
gandul ca sambata am de vopsit scanduri si caramizi
micul paris
plimbarile zilnice pe bulevardul carol
si alte detalii pe care le pastrez numai pentru mine

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare