05 September 2014

we'll get out of the fire




aseara iar n-am mai ajuns la un film pentru care ne-am imbracat totusi cat se poate de frumos. mergem sa bem un vin? am plecat dupa ce am aruncat o privire catre multimea care se ingramadea in fata cinematografului. aveam tocuri, au mers mai bine cu vinul decat cu filmul la care cei mai multi oricum erau in tenisi.

a si plouat peste povesti, vorbe si concluzii. dar la final n-am tras nicio concluzie. si uneori e bine asa, sa ramai fara nicio concluzie, doar cu nota de plata umflata fiindca ti-au ales vinul mai scump ca si cum de buna voie tu ai vrea sa dai pe un pahar aproape mai mult decat o sticla intreaga de vin.

am desenat pana tarziu cele mai noi idei. am vazut ca pot vedea altfel realitatea. m-am trezit cu un ganglion imflamat asa ca dau vina pe un tantar care a avut grija sa imi testeze calitatea sangelui de vreo cinci ori. sau pe curentul facut de usile biroului. sau poate ca ma oboseala isi spune cuvantul prin astfel de simptome.

poate ca e nevoie de odihna si atat. dar un alt soi de odihna. mi-am dat seama ca nu sunt un ascultator atat de bun, mai ales atunci cand sunt obosita. pacat. uneori e esential sa stii sa asculti. practice makes it better. asta a fost tot una dintre concluziile serii. 


No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare