12 June 2011

aici am închis

aici am închis, mi-a spus
dumnezeu e unul şi nici măcar nu există
şi-am mângâiat o umbră
care se oprise întâmplător
între cele două vene de la încheietura mâinii
pe care ţi le ghicesc în plin întuneric
acolo unde nu există nici întristare şi nici suspin.
sunt eu
şi nu mă zăresc nicicum şi niciunde
în nicio oglindă nu reuşesc să-mi văd chipul
ca o farsă şi o salvare
pe care mi-a dăruit-o
un dumnezeu ironic al niciunui timp.
ghiceşte, mi-a spus
unde-mi ţin umbrele şi teama
aici.
şi-am deschis o uşă
ca să plece toată întristarea.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare