19 November 2011

să nu ne împiedicăm de lucrurile mici

încerc să las cât mai puţine lucruri să mă influenţeze. asta pentru că am citit despre cum te pot influenţa nenumărate lucruri. în rău sau în bine. ştiu că este important să acţionez într-un anumit mod pentru a mă putea bucura de gânduri pozitive care să mă ajute mai departe să acţionez tot spre binele meu. oamenii, mai ales, au aceasta capacitate de a ne influenţa. mi se întâmpla asta acum când încerc să mă obişnuiesc cu un mod complet nou de a gândi. şi revăd în alţii vechile mele tipare la care refuz să mă întorc.

avem prostul obicei de a ni se urî cu binele. ne-am obişnuit cu răul, avem cu toţii acea latură care ne face să vrem să ne fie măcar puţin rău. dar unii trec peste asta şi nu se tem de bine şi nici de fericire. obişnuiam să spun că invidiez fericirea simplă a altora până când mi-am dat seama că nu există aşa ceva, nu există mai multe tipuri de fericire, ci doar una pe care o găseşti în tine şi numai în tine şi care ulterior se reflectă asupra altor aspecte din viaţa ta.

s-au întâmplat atât de multe lucruri într-un timp atât de scurt. şi s-au întâmplat atât de frumos încât am ştiut că sunt pe drumul cel bun. şi va trebui să-l continui. it's all in and about the present, in fact.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare