07 May 2013

cugetări scurte, matinale

şi-apoi m-am oprit şi mi-am spus că nu asta trebuie să fac. fiindcă motivaţia ar fi una greşită şi fiindcă nu asta îmi doresc, cel puţin nu aşa. oricum, ceva m-a oprit. un "stai" pe care l-am auzit clar ca lumina zilei, un stai liniştitor, un stai care m-a bucurat: fac ceea ce trebuie. şi unde mai pui că e şi aşa de uşor. aş fi simţit asta ca o trădare. faţă de mine, evident. şi poate că nu e momentul. poate e doar un semn al Rezistenţei.

ce amuzant se petrec unele lucruri şi ce frumos, în acelaşi timp. şi-aşa de cutremurătoare sunt unele că îţi dai seama cât sunt de reale. aproape că aş fi vrut să-mi pipăi Sinele, imaginează-ţi, ce gând, dar nu, nu se schimbase nimic, totul era şi e cum trebuie să fie. şi ce ciudat că tocmai realitatea devine irealitate şi că nu-ţi mai îngădui surplusul, iar ceea ce trebuie să fie este fără să-l mai aminteşti.

totul are atâta înţeles, realitatea asta nouă, dar e şi atât de ascunsă, de invizibilă. nu am voie să am cuvinte ca să o descriu. e ceea ce, pentru prima oară, nu trebuie descris.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare