14 December 2013

inner, inner

lucrurile alea care-mi plac mult si de care am uitat. mici dorinte. multe viniluri, o biblioteca intreaga.multe carti. o consola de dj. multe masinute mici, replici. vin bun. holul pe care mi-l doresc. oamenii astia misto si extraordinari. sa fie tot langa mine. calatorii. sunteti asa de faini ca ma coplesiti. m-am indragostit, m-am dezindragostit. si-s faine toate, fir-ar sa fie. impachetez pentru viena, iubesc din toata inima, m-am indragostit si de mine. :)) greu de explicat, dar e tare bine. indragostiti-va de voi ca sa stiti ca e meritul vostru si ca sa stati pe picioare cand se mai prabusesc lucruri in jur. n-am muncit cat trebuie si cand nu m-am mai concentrat pe ce ar fi trebuit, n-a fost chiar bine. ne-am facut insa planuri, cu liniute si schite pe hartie, cu trimis de e-mail-uri si confirmari. si trecem la fapte fiindca suntem la jumatatea drumului. a fost un an in care, itmp de 6 luni, am investit cam toti banii pe care inainte ii dadeam pe haine sau pe iesiri. si din ianuarie tre sa castig pariul facut cu mine. si ce-o sa mai fie pe langa, sa fie. tot vin oameni noi. cred ca atunci cand stralucim pur si simplu, cand oferim din ceea ce suntem in cel mai sincer mod cu putinta, atragem oameni care ne plac asa cum suntem, dar si oameni care vor pleca de unde au venit cu o parte din energia noastra. sa fim in continuare tot noi, sa fim lumina si iubire, fara resentimente, fara regrete. suntem noi si nu suntem separati de ceilalti oameni. sa zambim si sa pastram increderea si zambetul pe buze. putine lucruri valoreaza cat o imbratisare sincera sau cat o strangere de mana cand simti ca ai vrea sa aluneci, dar totusi cel de langa tine nu te lasa si-ti aminteste ca esti bogat prin cei de langa tine.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare