02 December 2013

give love

am citit undeva ca ceea ce ne dorim, ceea ce vizualizam, o sa se intample in cele din urma. astazi sunt intr-un loc in care ma vedeam acum ceva vreme. si in prezent continui sa ma vad in alta parte, in alt loc in care imi doresc sa ajung peste ani. e ca si cum te ai pe tine, cel din viitor, in fata ochilor si faci lucruri in prezent pentru a deveni acel om.

nu tine de nimic ce are legatura cu banii, succesul sau renumele. tine doar de un context anume, legat de oameni, de viata pe care deja o traiesc in acest fel benefic si in care iubirea de la oamenii dragi vine in fiecare zi. si ei ma inspira sa fac mai mult si sper ca si eu ii pot inspira uneori.

trebuie sa stim cum sa fim sau cum suntem noi cu adevarat. cum sa fim noi in concordanta cu cine suntem sau cine ne place sa fim acum. fiindca peste un an s-ar putea sa ne placa alte lucruri, sa ne cizelam intr-o anumita directie. e firesc, important e sa stim cine suntem clipa de clipa si sa fim sinceri in tot ce facem, spunem sau gandim. sinceri fata de noi, fata de ceilalti, fata de gusturile pe care ni le cultivam.

si vom descoperi, zi de zi, luna de luna, lucruri noi si ajungem sa fim altii fiindca ne-am transformat. tot noi, dar diferiti.

am tot zambit in ultima vreme, au trecut acum vreo doua saptamani niste nori, dar au trecut, fiindca totul avea o solutie. nimic nu se face intr-o graba naucitoare. eu n-as suporta. sa ma agit peste masura, sa transform totul intr-o epuizare constanta.

si ajung astfel la 2014. stiu ce am de facut mai mult fata de anul asta. iar organizarea va fi cheia.

si, afara, nu stiu daca ati observat sau nu, e o vreme minunata. aici e innorat, innorat a ploaie, de parca-i primavara si acum sta sa ploua. e cald, mai cald decat de obicei si luna asta a inceput mai frumos decat m-as fi asteptat vreodata.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare