05 December 2013

you are strong


Stiu ca pot, iar asta ma face un om mai puternic decat am fost vreodata. Stiu ca totul depinde numai de mine, iar asta nu ma mai sperie. Stiu ca drumul nu trebuie sa fie usor, asa ca sunt pregatita. Stiu ca daca nu suntem iubire nu suntem nimic, si-atunci nu vreau sa fiu nimic altceva. Stiu ca drumul nu e drept, asa ca imi propun sa nu ma incapatanez pe o directie fixa. Stiu ca nu voi fi maine cine sunt azi asa ca imbratisez schimbarea. Stiu ca marea e tot limpede cand cerul e innorat chiar daca nu mai arata la fel. Stiu ca dincolo de nori exista intotdeauna soare asa ca astept mereu sa apara din nou atunci cand nu mai tine de mine sa-l invoc. Stiu ca nu sunt singura si ca sunt singura in acelasi timp, iar asta ma face sa stiu cand sa accept ajutorul si cand nu trebuie sa ma bazez pe asta. Stiu ca mai am enorm de invatat si ca asta ne defineste ca oameni. Stiu ca nu stiu nimic si ca stiu prea putin, iar asta face loc pentru mai mult, pentru tot. Stiu ca m-am schimbat fiindca am fost atenta. Stiu tot ce am invatat din viata si asta ma ajuta sa merg intotdeauna mai departe. Si mai stiu ca fiecare zi e o lectie si ca acum sunt pe drumul cel bun. Si mai stiu ca sunt fericita si ca din asta trebuie sa imi iau toata puterea.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare