10 December 2013

you be you



noi suntem tot noi, putem alege sa devenim oameni mai buni sau putem uita de noi si ne putem transforma in urmele pe care experientele mai putin fericite le lasa asupra noastra. mie imi place sa strang tare fericirile in brate si sa stiu ca le folosesc ca sa devin un om mai bun si sa-i ajut astfel pe ceilalti.

n-am inteles decat tarziu cum functioneaza asta cu iubeste-te pe tine ca sa-i poti iubi pe ceilalti. sa-i poti iubi pe ceilalti neconditionat, asta lipseste intotdeauna din fraza asta. fiindca suntem intregi cu iubire, cu incredere si cu tot ce nu ne face niste oameni urati sau care pot dezamagi fiindca nu stiu care e parcursul lor in viata.

si e de munca in toate directiile, eu am de munca, de exemplu, cu mine, iar fiecare om ar trebui sa se priveasca in oglinzi la 360 grade, metaforic vorbind, si sa vada ce ii lipseste, ce parte din el nu e cea mai buna si sa o schimbe.

fiindca doar atunci cand ne cunoastem si stim cine suntem putem fi cu adevarat noi si pentru ceilalti.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare