06 November 2008

Hold me tight and never let me go...

Tine-ma in brate. Tine-ma strans in brate si fereste-ma de ploaie. Spune-mi ca nu vei inceta niciodata sa ma iubesti si ca nu imi vei da drumul atunci cand voi simti ca ma prabusesc. Spune-mi ca ma vei tine strans de maini atunci cand voi vrea sa fug si ca imi vei aduce aminte de ce te iubesc. Trupurile noastre sunt unul singur. Ti-e frig, tremuri, dar ramai cu mine in ploaie. Vreau sa nu te mai saturi de mine, vreau sa fii al meu pentru ca sunt o egoista atunci cand iubesc. Si totusi, as invata sa traiesc fara sa dorm numai ca sa fiu langa tine.

Cum as putea eu sa stiu toate astea? Nu am iubit niciodata pe nimeni.

1 comment:

  1. Anonymous11:28

    www.youtube.com/
    watch?v=
    AqeicFTGi44&feature=related

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare