15 November 2008

Ta-daaa!

Cum va spuneam si cu alta ocazie, strainii sunt mult mai seriosi, responsabili si cu bun simt decat romanii. :) E adevarul gol-golut, nu va intristati. Cei de la revista Spin au raspuns si acum ne-au promis ca ne vor asigura intrarea la orice concert mare din Romania, noi trebuie doar sa il alegem. Filmam, ne bucuram de atmosfera si plecam acasa cu gandul minunat de a lucra pentru ei. Nu stiu cum de apar toate astea exact intr-o perioada in care nu prea reusesc sa ma adun, dar mi-am propus sa le fac pe toate. Primul pas ar fi sa step away from my computer (ba nu, sa imi dezinstalez messengerul!). Apoi sa imi organizez fiecare minut din viata. That hurts. Si luni am examen. That hurts too. Si m-as putea duce la Koop, la Nouvelle Vague sau la Tricky. Dar pe 27 mai am un examen. Triple hit. Si dupa 27 noiembrie nu mai sunt "super evenimente". In plus, vrem sa ne mutam. Sa mutam VLP si sa il facem site (cred ca e prima data cand mentionez numele acestui blog pe Verde Ursuz. Avem planuri mari si idei marete. Am cam fugit mereu de planurile mari, dar parca acum, desi pare cel mai nepotrivit moment, I feel like staying. :)

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare