23 November 2008

Carturesti 8 ani, Verde Ursuz 4

Nu, nu blogul a facut 4 ani, ci eu. La 21 de ani ma comport exact ca la 4. Nu-i nimic, trece. La anul o sa fac 5. L. mi-a spus zilele trecute ca toate se intampla cu un motiv. Credeam si eu candva in asta, acum mi se pare insa ca totul e o ironie a sortii si ca tot ce ni se intampla, se intampla de-a valma. Nu-i nimic, trece. Mi-am dat seama ca sunt rea. Gummy bear-ul mi-a spus ca nu e asa, dar stiu ca el nu e obiectiv deci nu il cred. Mai stiu si ca sunt putin nebuna, dar asta mi s-a mai spus asa ca nu mai am indoieli. Nu-i nimic, trece. Uneori credem ca stim, simtim sau traim ceva, dar sunt doar momente inselatoare care, da, ati ghicit, vor trece. Nici nu am timp sa ma gandesc la atatea. Am terminat Swann (da, dupa 10 ani). Concluzia: iubirea orbeste! Si rau de tot! Am inceput "Calatorie la capatul noptii", inca nu am terminat Tom Jones, nu mi-am facut planul de licenta si am un examen joi. Si nu mai am ciocolata. Si m-as duce in parc, dar prefer sa stau in casa si sa imi plang de mila gandindu-ma la cate am de facut. Astazi sunt ursuza. Nu-i nimic, trece.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare