17 November 2008

neata, neata, buna dimineata

-Neata!
(la 5 dimineata)
-Esti nebun? De ce suni la ora asta?
-Pai vroiam sa te invit maine la o cafea si am vrut sa fiu sigur ca nu iti faci alte planuri.
(Dear Lord, ajuta-ma sa nu spun ceva ce as regreta pe urma).
-Asa e, mai ales ca oamenii normali isi fac planuri la 5.30. Deci ai sunat la timp. No bine, zi.
-Ce rea esti!
(Ooo, cata perspicacitate. Il mai pasuim deci.)
-Ora, te rog.
-Nu stiu... pe la 7 seara e bine?
-Bine, e bine.
-Bun, perfect. Somn usor!
(Telefon inchis. Adorm.)
6.00
-Neata din nou! Am uitat sa te intreb unde ne intalnim.


Cum sa nu iti placa de astfel de oameni?!

3 comments:

  1. that's very romantic. cat de unromantic (?) sunt eu, tot zic sa il ierti :)

    ReplyDelete
  2. :) Si eu sunt tot unromantic si iert usor, dar numai o data. :p

    ReplyDelete
  3. Anonymous23:14

    :)) cat de dragut!

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare