26 November 2008

Ateneu

Copilul meu va fi un mare pianist.

6 comments:

  1. Anonymous10:22

    sareacu'!

    ReplyDelete
  2. :)) nu mai zic nimic.

    ReplyDelete
  3. Anonymous14:49

    adicatelea ce aveti cu pianistii?

    ReplyDelete
  4. Nimic, de unde reiese ca avem ceva cu ei?!

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:27

    am dedus cu perspicacitatea-mi specifica din adjectivul exprimand compasiune adresat de domnul Horia si din acordul dumneavoastra tacit...deci nu va mai prefaceti,da?

    ReplyDelete
  6. :)) Faci de-astea, nu?! Daca te-ai fi semnat, nu mi-as fi dat seama. Monsieur Horia, meet our dearest roomie!

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare