11 December 2008

I'm a couch potato

Ma transform intr-o lenesa fara leac. Urasc asta, evident. Cine imi face si mie cadou un calendar mare si frumos unde sa imi scriu toooooate lucrurile pe care le am de facut intr-o zi si pe care nu am voie sa le aman?! Pentru ca nu mai pot. De licenta nici nu vreau sa aduc vorba. De examene, nici atat. De faptul ca ar trebui sa predau nici eu nu mai stiu cate lucrari in franceza pana la sfarsitul semestrului... same pain. Si chiar dupa ce o sa termin semestrul asta, tot voi ramane cu o nelamurire legata de literatura comparata. Ni s-a tot spus ca this particular type of literature de fapt nu compara...(?!). Atunci de ce se mai numeste comparata? Comparata cu ce? Si de ce numai noua ni se cere sa gasim teme si motive comune intre Ovidiu si Wilde?! Nu sunt revoltata, e singura lucrare in limba romana asa ca va fi o adevarata placere. Ideea postului e ca se termina semestrul al doilea, trecem in 2009 si eu nu sunt pregatita. Mi-a luat-o timpul inainte. Offtopic: mi-e dor de o prietena foarte buna la care tin mult si pe care nu am mai vazut-o de multisor. Note to myself: sa o sun ca sa ne intalnim.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare