06 December 2008

Catelul crem si bej

Azi-noapte am visat ca vroiam sa cumpar un catel crem si cret. Doamna cu catelul a inceput sa imi povesteasca despre pasiunile ei prafuite si stalcite si a inceput sa imi arate poze vechi. Sotul ei parea mai intelegator asa ca a vazut ca eu devenisem nerabdatoare si ca ma fataiam pe scaun vrand doar sa iau catelul si sa plec. Mi-a spus ca trebuie sa scoata celalalt caine din casa si ca va trebui sa am putin grija de catelul crem si cret. Catelul crem si cret a devenit insa foarte rau si si-a aratat coltii. L-am lasat acolo si am plecat.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare