09 December 2008

Eu.

Dandism. lene metafizica. springtime. cafea. lipscani. rochie. smardan. nafnaf. suki. visan. biciclete parcate. frunza uscata intr-o balta. tip-top. frig. esarfa uitata. mesaj. randuri. tu. zambet.
Eram mica. Imi aduce aminte atat de mult de copilarie... Niste vremuri atat de indepartate incat devine dureros. Nu stiu ce inseamna pentru voi piesa asta, dar eu o asociez cu un moment fericit care nu va mai reveni vreodata. Daca nu as fi fericita din alta cauza, probabil mi-ar fi dat lacrimile.

1 comment:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare