09 December 2008

O sa fie bine

Mi-ai reprosat de multe ori ca nu iti scriu tie. Promite-mi ca o sa fie bine. Daca hamletizez?! Cu siguranta, doar stii ca sunt putin nebuna. Dar fiecare cuvant al tau ma face sa cred ca universul tine cu noi. Nu-mi place sa risc, nu-mi place sa imi fie teama, dar imi place asa cum sunt acum. Cu tine.
"Ii saruta buzele inghetate. Din norii grei si tristi se scuturara primii fulgi. O stranse puternic la piept si nu ii mai dadu drumul. Isi ascunse chipul in fularul sau. Si timpul s-a oprit atunci pentru ei..."

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare