04 December 2008

J'en ai marre!

M-am saturat de oamenii egoisti, m-am saturat de ipocriti, de oamenii superficiali, de oamenii complexati, de oamenii iresponsabili, de oamenii incapabili, de oamenii care trec peste sentimentele celorlalti, de oamenii care cred ca toate se invart in jurul lor, de oamenii care iubesc pentru bani, de oamenii care iubesc pentru frumusete, de oamenii care iubesc pentru ca nu au altceva mai bun de facut. M-am saturat sa iert, m-am saturat sa cer iertare. M-am saturat sa fiu eu personajul bun in toata povestea asta aiurita numita viata. M-am saturat sa sper ca vei vedea dincolo de aparente. M-am saturat sa fiu responsabila. M-am saturat de mine din cauza voastra.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare