12 April 2009

Nu v-am zis?!

Nu v-am zis. De la anul (din toamnă, mai exact) mă întorc în lumea hand-made. Pentru că mi-e dor de târguri şi de oamenii care zâmbesc atunci când îţi cumpără lucrurile făcute chiar de tine. Şi o să pictez din nou. De data aceasta ca la carte. Pentru că o să am timp şi pentru că o să locuiesc singură, pentru că o să pot să stau zece ore în faţa unui tablou ascultând Alexandrina. Şi o să ducem VLP mai departe. La un nivel mai înalt, de fapt. O să vedeţi, deocamdată eu îmi ţin colaboratorii pe loc fiindcă nu am timp. Ştiu însă că lucrurile vor fi făcute la momentul potrivit. Am de analizat o poezie de Sylvia Plath, dar mi-e rău-rău şi lene-lene. Şi mai încolo o să ies cu Dana la o plimbare de Florii (pentru că suntem şi noi două flori, evident) şi va trebui să mă fac bine până atunci. Aaa, ieri am mâncat sos de hrean. E absolut îngrozitor!
La anul o să îmi plantez în jardiniere mărar, pătrunjel, cimbru şi poate şi salvie şi nişte trandafiri pitici. Şi toţi se vor uita prin fereastra bucătăriei ca să vadă ce le pregătesc în ziua respectivă. O să fie mi-nu-nat! Minunat. Şi încă nu am renunţat la pisică. Pe de altă parte, sunt conştientă că se pot ivi multe lucruri până atunci, dar orice vis există pentru a fi împlinit.
Zilele trecute... de fapt, a doua zi dupa incidentul care acum e oosh all gone şinumaivreausăvorbescdespre, aproape ca un cadou-surpriză de alinare, ca o bucurie măruntă făcută unui copil care încă mai are ochii roşii de plâns, am găsit la Cărtu... Povestirea Cameristei! Cele patru cărţi scrise de Atwood stau acum unele lângă altele şi îsi dau coate. Crezi că o să mai cumpere? Trebuie, am auzit-o când a spus că o să înfiinţeze raftul Margaret Atwood.
Ah, dragele mele.
Mă duc să mai iau o pastilă şi să termin de analizat poezia.
Apoi o să mai citesc puţin din Lolita. Cartea bate filmul şi de data aceasta, dar nu cu mult, aşa că vi le recomand pe amândouă.
Have a lovely day in this lovely city!



Alexandrina Hristov-Un,Deux,Trois
Asculta mai multe audio Muzica »

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare