25 April 2009

We're just too busy

Astăzi am terminat neoficial facultatea. Astăzi am avut ultimul curs. De astăzi sunt neoficial nestudentă. I-am promis Dianei că o să scriu despre ziua asta. Nu a fost o zi memorabilă, cred că cea după licenţă va fi. Azi eram prea obosită pentru a mă gândi că unii dintre oamenii pe care i-am văzut timp de trei ani aproape în fiecare zi vor dispărea pentru totdeauna. Dear Lord, pe unii dintre voi v-am văzut mai des decât îmi văd familia. „Facultatea asta e o mare minciună.” Parcă aşa spuneai că începe cartea aceea. Da, o minciună care acum se apropie de final. Iar noi vom fi mai sincere ca niciodată. Cine altcineva să îşi exprime mai răspicat părerea dacă nu noi? Sunt prea obosită pentru a fi coerentă şi serioasă. Nu mă pot gândi cum trei ani se sfârşesc aici. A fost frumos, sunt recunoscătoare pentru că v-am cunoscut.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare