23 April 2009

Să dăm cărţile pe faţă!

Nu am mai scris aşa cum se cuvine pentru că nu am mai avut timp, pentru că mintea îmi este împrăştiată în mult prea multe direcţii şi pentru că, deşi tânjesc după un ceai la Cărtu, nici măcar de atâta nu am mai avut timp. Nu ştiu cum aş putea să termin de citit atât de mult într-un timp atât de scurt, uneori am impresia că nu o să reuşesc, dar pe măsură ce orele trec, uit şi mă las cumva dusă de val. E un drum pe care merg clătinându-mă şi doar pentru că am noroc nu alunec în vreo groapă.
Nu-mi plac oamenii care nu ştiu să scrie în limba română, dar îşi dau talente de mari scriitori. Nu e sănătos, nici pentru noi, nici pentru limbă. Talentul e discutabil, doar tot românul s-a născut poet, dar de aici şi până la a scrie „vre-un” sau „dămi”, e cale lungă. Nu e ceva care îmi strică mie somnul, dar am simţit nevoia să o spun.
Să revenim. Azi am examen la portugheză şi e primul dintr-o serie lungă ce va urma. Şi totuşi, este ultimul examen la portugheză, iar mâine voi avea ultimul curs din toată facultatea. De mâine nu voi mai avea de povestit nimic din zilele de şcoală. De mâine se intră în sesiune... apoi în luna minunată în care va trebui să mă pregătesc pentru licenţă. Şi deşi mă plâng că nu am timp, am pierdut aici câteva minute bune făcându-mi ordine în gânduri. Dar cum bine a ghicit cineva, blogul acesta îl scriu pentru mine. E poate cel mai bun sfetnic atunci când îmi văd gândurile rânduite frumos, aşteptându-mă să iau o decizie. Nu s-a mai întâmplat nimic amuzant, nimic teribil (Doamne fereşte!), nimic interesant. E primăvară şi poate de-asta totul pare mai frumos.

Currently reading: Lolita-Nabokov
Portretul unei doamne-Henry James
The American-Henry James

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare