03 October 2011

run run run



n-am scurtat timpul, n-am scurtat nimic, nici ziua asta n-am reuşit s-o îngrămădesc în doar câteva ore şi să mă prefac, să cred că nici n-a existat. uneori plângem pentru toată durerea şi pentru toate bolile din lume, pentru toţi necunoscuţii şi pentru toate lacrimile pe care nu le-am lăsat să cadă atunci când am vrut să arătăm că suntem mai puternici decât eram în acele momente. uneori plângem atât de tare încât avem impresia că nu ne vom mai opri niciodată. aşa cum râzi uneori şi începe să te doară burta de la atâta râs. am nevoie de toate minutele din lume, dar în realitate sunt zile şi le număr. nu merge pe niciun drum doar până la jumătate şi nu face niciun pas înapoi. just run run run.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare