17 January 2012

Azi mi-a pasat mult de mai putine lucruri

 Asa cum spune si Constantin Noica, viata asta are loc in ea doar pentru atat. Pana la urma, asta e si filozofia budista si cred ca si un speaker motivational o sa-ti spuna acelasi lucru. Trebuie sa te concentrezi asupra lucrurilor importante si la care ne pricepem. Acolo unde simtim pasiune, acolo unde oportunitatile continua sa se iveasca, acolo trebuie sa ne uitam cel mai adesea si sa ne petrecem timpul.

Sunt atatia oameni care ii inspira pe ceilalti si secretul lor este mereu acelasi: sunt condusi de pasiune. Nu stiu daca e de vina soarele de afara sau cafeaua atat de buna din aceasta dimineata in care nu m-am mai grabit spre serviciu, dar am reusit sa vad, din nou, ca pana si cateva minute alocate acelui lucru de care esti pasionat iti pot aduce rezultate care te ajuta sa incepi ziua cu zambetul pe buze.

Incerc sa investesc in timp, intr-un timp de calitate, in prieteni, sa fac frumos din putinul care exista acum, sa nu ma supar ca unele planuri nu ies ca la carte si sa ofer prezentului o munca impletita cu pasiune pentru ca e singurul mod prin care putem controla viitorul si prin care, in acelasi timp, ne putem bucura cu adevarat de fiecare clipa.

Mi-e drag sa-mi fie minutele ocupate cu activitati placute si mi-e drag sa stiu ca minutele nu sunt irosite. In afara de asta, trebuie sa vina primavara in curand.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare